BINE ATI VENIT

TOT CE IMI PLACE MIE SE GASESTE AICI ,...
Omul care nu este decât frumos, este frumos numai cât îl priveşti; omul înţelept şi bun este întotdeauna frumos
......POATE E
FRUMOS POATE NU E.....POTI SA ITI DAI CU PAREREA.***

sâmbătă, 6 martie 2010

...numai tu....


Tu te ascunzi pe sub copaci
Ferestrele mi le pazesti
Astepti sa fac un pas un , un gest
Aceste jocuri le detest,
Tu nu ai rabdare sa ma asculti
Gura mi-onchizi cand ma saruti
Si ne iubim ca niste surdomuti.
Numai tu poti sa astepti cand zbor acasa
Numai tu cu ochi tai verzi, cu buzele gustoase,
Poezi de dragoste imi scrii
Poezi ca niste chinuri dulci,
Mai bine ar fi sa-mi scrii prostii
Si......sa te duci
Eu numai una imi doresc
Sa te iubesc
Sa te visez, sa te astept si sa ti-arunc sageti in piept

3 comentarii:

  1. sa te visez,sa te astept si sa-ti arunc sageti in piept.....cat de profund ....si ce intensitate prind cuvintele unul cate unul....

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase versuri...mi-au placut.
    O seara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. valy si sentiment> va multumesc pentru vizita si va mai astept

    RăspundețiȘtergere

ABOUT ME