BINE ATI VENIT

TOT CE IMI PLACE MIE SE GASESTE AICI ,...
Omul care nu este decât frumos, este frumos numai cât îl priveşti; omul înţelept şi bun este întotdeauna frumos
......POATE E
FRUMOS POATE NU E.....POTI SA ITI DAI CU PAREREA.***

duminică, 25 aprilie 2010

black & white

in alb- negru am vazut eu azi lucrurile, cu toate ca e duminica....
,,,,,,,
poate si vremea a fost de asa natura.....
,,,,,,,,
nici prea frig dar nici prea cald,cu o atmosfera incarcata......
,,,,,,,
parca as pleca dar parca as sta
,,,,,,
azi sunt intre doua stari.... alb si negru




4 comentarii:

  1. Con toda la gama de matices :) Así es la vida, variedad de matices, aunque me encante en azul :) siempre disfruto de todo y más en estos días primaverales.. La primera tan profundamente penetrada que casi se desvanece...

    En lo menos aparente está lo esencial.
    Un placer Adrian.

    Lo siento no encontré el español en el traductor, pero me he ayudado con el mío, espero esté bien... todo tiene solución :))


    Cu întreaga gamă de nuanţe:) Asta-i viaţa, o varietate de nuanţe, chiar dacă îmi place albastru:) Îmi place întotdeauna totul şi mai mult în aceste zile de primăvară .. Primul atât de profund a pătruns aproape dispare ...

    Cu mai putin aparent este esenţială.
    Adrian placere.

    Ne pare rau, nu a putut găsi spaniolă în traducator, dar am ajutat cu a mea, sper ca esti bine ... totul are soluţii

    RăspundețiȘtergere
  2. Exista un traducator... Te pot ajuta. Lasă-mi un mail şi când o să mă simt mai bine o să îţi trimit codul si explicaţiile de rigoare.
    Referitor la alb-negru, dacă am simţi mai mulţi aşa ar fi lumea mai frumoasă... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. costea....nu am gasit traducator pentru a traduce pagina,dar pentru a traduce texte e destul de bun cel pe care il am pe pagina...iar pozele alb negru, imi pare bine ca iti plac...si chiar imi place si mie

    RăspundețiȘtergere
  4. Haidee Iglesias...Entiendo que te gusta lo que ven en mí .... aunque yo soy de rumania y te encuentras en España ..... entendemos que siempre estamos solución para cada visita .... gracias

    RăspundețiȘtergere

ABOUT ME