BINE ATI VENIT

TOT CE IMI PLACE MIE SE GASESTE AICI ,...
Omul care nu este decât frumos, este frumos numai cât îl priveşti; omul înţelept şi bun este întotdeauna frumos
......POATE E
FRUMOS POATE NU E.....POTI SA ITI DAI CU PAREREA.***

marți, 20 aprilie 2010

o achizitie noua


astazi pe o vreme numai buna de stat in casa am alergat prin magazine si am dat cu ochii de el....aparatul foto digital
si in wkend l-am vazut si parca imi facea cu ochiul si azi am facut ce-am facut si l-am luat.....
imi facea cu ochiul si un nikon dar parca ceva nu ma lasa.....bugetul bineinteles.....
si mai era DSLR-ul un Cannon de totata admiratia mandru de el dar pe care nimeni nu il lua ci doar se lasa admirat de .....
eu deocamdata ma multumesc cu ce am luat si nu e nu chiar de colo....
cam atat cu plimbarea mea pe o zi ploioasa

4 comentarii:

  1. Să îl stăpâneşti sănătos. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc de urare ...sper sa fac fotografii reusite si de acum incolo

    RăspundețiȘtergere
  3. Canon...normal...cel mai bun rămâne ultimul...şi nu se atinge nimeni de el...

    RăspundețiȘtergere
  4. catalin....e de recomandat sa ai un canon dar....e vb doar de buget

    RăspundețiȘtergere

ABOUT ME