BINE ATI VENIT

TOT CE IMI PLACE MIE SE GASESTE AICI ,...
Omul care nu este decât frumos, este frumos numai cât îl priveşti; omul înţelept şi bun este întotdeauna frumos
......POATE E
FRUMOS POATE NU E.....POTI SA ITI DAI CU PAREREA.***

vineri, 28 mai 2010

balerinele




dupa ce am facut aceste cadre mi-a venit in minte ca am vazut nu demult opera "Dansul lebedelor"
superba acesta creatie,...asa am vazut si eu aceste flori, ca niste balerine cu fustitele lor din puf rasfirate...
poate am cam multa imaginatie,dar asta e primul gand cand am vazut aceste papadii...

5 comentarii:

  1. Nişte balerine mici cu fustiţe albe... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Deosebite aceste mici creatii, care din pacate tin atat de putin...si intra-adevar, sunt ca niste balerine care danseaza atat cat le tine...timpul lor de "supravietuire"...foarte frumos oricum

    RăspundețiȘtergere
  3. costea...sunt super reusite aceste fustite
    smalldot...draguta ca intotdeauna si tu..:)
    iulia...frumoasa si aparitaia ta...mersi

    RăspundețiȘtergere

ABOUT ME